Κυριακή 3 Μαρτίου 2019

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ

ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ

Με αφορμή το δημοσίευμα της- Πύλης των Μεσογείων-το οποίο κάνει αναφορά στο τελευταίο  Δημοτικό Συμβούλιο και πιό συγκεκριμένα για το 7ο θέμα <<Παραχώρηση χρήσης του ΟΤ538 στην ΕΥΔΑΠ,για τις ανάγκες του ΈΡΓΟΥ:κατασκευή  δικτυου Αποχέτευσης Ακαθάρτων Γλυκών ΝερώνΔήμου Παιανίας>>.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ  ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟ -
,                                 ΟΥΕ ΤΟΙΣ ΗΤΤΗΜΕΝΟΙΣ
Δήμαρχος και Δημοτικοί Σύμβουλοι υπερψήφισαν την παραχώρηση,
ο  κος Θανάσης Σταύρος  και από το 2015 μέχρι  8/10/18  ο Αντιδήμαρχος Γλυκών Νερών  και ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ  Γλυκών Νερών,  ο τέως Πρόεδρος Δημ. Συμβουλίου κος Βαγιωνάκης Αρτέμιος  και ο κος Μάδης Ισίδωρος κατεψήφισαν την παραχώρηση  του ΟΤ 538 στην ΕΥΔΑΠ  χωρίς ανταποδοτικά.
ΣΤΗΝ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΔΗΜΟΥ ΠΑΙΑΝΙΑΣ  ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΦΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ15/9/17 , ΟΠΟΥ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙ ΔΙΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΤΟΜΗΣ ,ΕΙΤΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΡΓΟΤΑΙΑΚΩΝ ΧΩΡΩΝ Κ.Λ.Π  ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ  Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ Α.Ε .ΓΙΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΤΟΤΕ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ Δ.Σ.  ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ,{{{{{{  ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΙΧΕ ΑΠΕΝΤΑΧΘΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ 2015 ΕΠΙ ΔΗΜΑΡΧΟΥ κουΣΤΑΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ κου ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΑΥΡΟΥ( ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΕΒΗΣΑΝ  ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ  ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ)}}}}}}. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ  ΕΚ ΝΕΟΥ  ΔΕΝ ΔΙΕΣΦΑΛΙΣΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ  ΣΤΗΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ  ΣΥΜΒΑΣΗ 15/9/17  ΜΕΤΑΞΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΔΑΠ Α.Ε.)  ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ2) ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΣΑΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΟΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΝ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΕΧΩΡΗΣΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΔΣ  ΑΝΕΥ  ΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑ.Σ.Α. ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ - ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ,ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ , ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΚΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΑΥΡΟ,ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ κον ΒΑΓΙΩΝΑΚΗ, ΟΛΟ ΤΟ ΔΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ κου ΜΑΔΗ 
ΙΣΙΔΩΡΟΥ  ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΣ,ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝΔΙΕΣΦΑΛΙΣΑΝ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΗΤΑΝ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ , ΟΙ ΤΡΕΙΣ  ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ....Ο ΚΥΒΟΣ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΧΕ ΡΙΦΘΕΙ ΑΠΟ 15/9/17 ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΛΕΓΧΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ...................
ΠΑΡΑ  ΤΟ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΥΡΙΟΙ,  Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ,Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ  ΣΥΝΕΔΡΙΟ  ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ  ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΤΟ ΚΗΜΔΗΣ.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΑΓΡΥΠΝΑ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΓΛΥΚΩΝ ΝΕΡΩΝ --ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ.

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019





Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Σήμερα είμαστε( σαν κάτοικοι Γλυκών Νερών Παιανίας) τυχεροί ,αφού δεν χιόνισε και ελπίζουμε να μην χιονίσει στην περιοχή μας.Να μην ξαναζήσουμε παρόμοιες σκηνές όπως αυτές της 8/1/19 και ώρα περίπου 8:40, όταν αυτοκίνητα διερχόμενα προσέκρουαν πάνω σε σταθμευμένα, όταν τολμηροί πεζοί γλιστρούσαν και τραυματίζονταν πάνω στο πάγο του λίγου αυτού χιονιού.Ο Δήμος ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΠΩΝ.
Κάτοικοι ασθενείς ,δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν το Ιατρείο της μόνης Οικογενειακής Ιατρού στα Γλυκά Νερά. Κάτοικοι, ασθενείς, Ιατρός, αλλά και μέλη του Συλλόγου ΑΝΑ.Σ.Α., επικοινωνούσαμε με τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας των Γλυκών Νερών κον Παπαδάκη, με τον Αντιδήμαρχο Παιανίας , με το Γραφείο του Δήμου στα Γλυκά Νερά όπου βρήκαμε την Αντιδήμαρχο καν Κατρακάζα.Διαμαρτυρίες ακόμα από τους κατοίκους, γιατί το Αλάτι που μπορούσαν να προμηθευτούν , βρισκόταν στο Νεκροταφείο, περιοχή που δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν οι κάτοικοι λόγω πάγου. Κατά της 10:00 ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΌ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΕΙΔΙΚΌ ΕΞΆΡΤΗΜΑ ΕΚΧΙΟΝΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ,ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΛΑΤΙ ΜΕ ΦΤΥΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ. Κε Δήμαρχε, Κοι Αντιδήμαρχοι των Γλυκών Νερών, κοι του ΔΣ του Δήμου, Μιλιά για την κατάντια του Τόπου μας, για την οποία είστε ΑΜΕΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.ΜΕ ΤΑ ΧΈΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΦΤΥΆΡΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΑΛΑΤΙ !!!!!!ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ.
ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΧΟΡΟ.
ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ (ΓΙΑ ΦΩΤΙΕΣ, ΧΙΟΝΙ, ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ, ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ) ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ.
ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΟ 2018, ΓΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ , ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΚΛΠ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΤΑ ΔΙΕΘΕΣΑΝ ΑΛΛΟΥ. . ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΕΛΑΒΑΝ 31/7/18ΚΑΙ 14/8/18 ΟΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΛΘΕΙ, ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ,ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Μ.Υ.,κλπ κλπ......
Ως Πρόεδρος του Συλλόγου ΑΝΑ.Σ.Α, ως Ιατρός των Γλυκών Νερών,άπειρα έγγραφα είχα αποστείλει στους Αντιδημάρχους των Γλυκών Νερών μέχρι την απομάκρυνσή τους από τον Δήμαρχο 8/10/18 από την θέση τους, που αφορούσε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ,για την οποία ο κος Θανάσης Σταύρος ήταν Υπεύθυνος στα Γλυκά Νερά με ΦΕΚ, οπως και ο κος Βαληλής, ως εποπτεύων το έργο του κου Θανάση Σταύρου -αναποτελεσματικοί και αδιάφοροι, δεν έφεραν ούτε μια φορά το σοβαρό αυτό θέμα της μη ύπαρξης σχέδιου Πολιτικής Προστασίας στο ΔΣ .Στα αχνάρια τους και οι νεοι Αντιδήμαρχοι, κα Κατρακάζα, και κος Παπαδάκης.Η κα ΚΑΤΡΑΚΑΖΑ -ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ, για άλλη μια φορά , αντί να φροντίσει εκ των προτέρων,δεν σεβάστηκε για άλλη μια φορά τους εργαζόμενους του Δήμου, χωρίς να ακολουθήσει τις νόμιμες διαδικασίες, και χωρίς ειδικό εξοπλισμό ,τους έβγαλε στον δρόμο για να πετούν αλάτι με τα χέρια και με φτυαρια κλπ. Κ Α Τ Α Ν Τ Ι Α !!!!!!!!!

Α Λ Η ΘΕ Ι Α ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟ????????

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η Πρόεδρος του Σωματείου ΑΝΑ.Σ.Α. Γλυκών Νερών -Παιανίας κα Χρυσούλα Σταμπέλου Ιατρός,κατέθεσε εχθές υπόμνημα στην Πολεοδομία Παλλήνης με αποδέκτη την Αρχιτεκτονική Επιτροπή , η οποία εξέτασε σήμερα το θέμα της έγκρισης ή μη της τοποθέτησης κεραίας κινητής τηλεφωνίας στην περιοχή του Αγίου Σάββα Γλυκών Νερών. Στο υπόμνημα λοιπόν αναφέρθηκαν οι επιπτώσεις που έχει στον ανθρώπινο οργανισμό η εκπομπή αυτής της ακτινοβολίας και ιδιαιτέρως μάλιστα πάνω στον παιδικό οργανισμό. Επίσης ιδιαίτερη μνεία έκανε για την αθροιστική ιδιότητα της ακτινοβολίας πάνω στον ανθρώπινο οργανισμό, έχοντας υπ´ όψιν ότι στην ίδια περιοχή και σε απόσταση πολύ μικρή απο την εν λόγω κεραία είναι τοποθετημένες και άλλες δύο.  Σήμερα μέλη του Σωματείου ανάμεσα στα οποία ήταν και ο κος ,Πολίτης Παύλος -πολιτικός Μηχανικός ο οποίος παρευρέθει  και συζήτησε με την Επιτροπή. Τελικά  αποφασίσθει να σταλεί η υπόθεση στην ΕΕΤΤ. Εντύπωση προκάλεσε το ότι ,κανένα  μέλος του ΔΣ του Δήμου μας, ούτε και ο Δήμαρχος παρευρέθει εκεί σε μία τόσο σημαντική για τον τόπο και τους κατοίκους υπόθεση. Αξίζει να σημειώσουμε ότι όλοι τους είχαν ενημερωθεί από την Πρόεδρο του Σωματείου. Ως Σωματείο υποσχόμεθα στους συμπολίτες μας ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί όπου και αν παραπεμφθεί για αδειοδότηση η τοποθέτηση της κεραίας .

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

Kεραία κινητης τηλεφωνίας Vodafone στην περιοχή του Αγίου Σάββα , πάνω από το τούνελ της Αττικής οδού-Περιφερειακή Υμμητού

Η Πρόεδρος και όλα τα μέλη του Συλλόγου μας, καλούμε τον Δήμαρχο κον Στάμου, και όλα τα μέλη του ΔΣ Παιανίας Γλυκών Νερών , όπως παρουσιασθουν στην Παλλήνη ,ημέρα Τρίτη 19/2/19 και ώρα 9:00πμ, στη Πολεοδομία  στην οδο Φειδιππίδου 22, ενώπιον της Αρχιτεκτονικής Επιτροπής όπου θα συζητηθεί και θα αποφασισθεί  η τοποθέτηση ή μη κεραίας κινητης τηλεφωνίας Vodafone  μεγάλης ισχύος  στην περιοχή Αγιου Σάββα.
Η παρουσία σας ειναι καταλυτική για την απόφαση της Επιτροπής.

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ 9/2/2019.


Κοπή πίτας του Συλλόγου ΑΝΑ.Σ.Α. Γλυκών Νερών  - Παιανίας πραγματοποιήθηκε προχθές παρουσία μελών κ' φίλων του Συλλόγου.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου κα Χρυσούλα Σταμπέλου (ΙΑΤΡΟΣ)  ευχήθηκε σε όλους Καλή & Δημιουργική Χρονιά. Ευχαρίστησε τα Ιδρυτικά μέλη του Συλλόγου για την ενεργή τους συμμετοχή  στην προσπάθεια επίλυσης των σοβαρών προβλημάτων του τόπου μας και την προσπάθεια να βρεθούν οι υπαίτιοι Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι  οι οποίοι επί σειρά ετών με τις ενέργειες τους οδήγησαν τον τόπο και τους κατοίκους μας σε καθεστώς παρακμής και εγκατάλειψης.  

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

ΑΔΗΛΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

   ΠΕΡΙ ΑΔΗΛΩΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.....ΚΑΠΟΥ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ   ΚΑΠΟΙΟΙ...............

ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ,ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ - ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΛΠ. ΚΑΤΑΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ Ή ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ, Ο ΔΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ  ΤΗΝ 5ΕΤΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ,ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΝΑ  ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΟ  ΧΩΡΙΟ-ΛΙΓΑ ΜΟΛΙΣ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΗΛΩΤΗ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ.
Στις 20/11/2017, ο κος Πολίτης Παύλος Πολιτικός Μηχανικός και ένα από τα ιδρυτικά μέλη του Σωματείου ΑΝΑ.Σ.Α., έστειλε το με αρ. Πρωτ 16304 έγγραφο  προς Τον Δήμαρχο κον ΣΤΑΜΟΥ , προς Την Πρέδρο του ΔΣ κα Α. ΣΤΟΥΡΑΊΤΗ, Τον Αντιδήμαρχο κον ΑΛΕΞΙΟΥ,
Την Διευθ. Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου κα ΜΟΥΝΤΡΑΚΗ, Τους  Αντιδημάρχους Γλυκών Νερών κον ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΑΥΡΟ, κον ΒΑΛΗΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟ και  κον  ΒΑΓΙΩΝΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΟ, μεΘΕΜΑ:Ληψη Αποφασης για την Ανάθεση της Διαδικασίας Δήλωσης της ΑΔΗΛΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ:
1)Πολλά δημοτικά ακίνητα δεν εμφανίζονται ως δημοτική περιουσία,στις εγγραφές τους στο ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ.2)Ακόμα και σε όσα εμφανίζονται ως Δημοτική Περιουσία,( πλην των ακινήτων που αγοράστηκαν για την δημιουργία Πλατειών),έχουν εσφαλμένες εγγραφές στο ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ3)Σε πολλά εμφανίζονται καταπατήσεις από ιδιώτες αλλά και από το Δημόσιο(διανοίξεις δρόμων).4)Πολλά από τα ακίνητα του Δήμου έχουν προκύψει από ΔΙΑΝΟΜΕΣ του Υπουργείου Γεωργίας ΦΕΚ113/61 και 88/79, αφορά 58 στρέμματα στον Πράσινο Λόφο στο Φούρεσι, όπως και σε άλλες περιοχές στα Γλυκά Νερά, στην Παιανία κι εκτός της περιοχής του Δήμου,5)Διορθώσεις και εγγραφές στο Κτηματολόγιο απαιτούνται επίσης για αρκετά σχολικά κτήρια ενώ πολλά δημοτικά ακίνητα που έχουν προκύψει από δωρεές,κληροδοτήματα,ή αγορές  στερούνται τοπογραφικής αποτύπωσης.6)Υπάρχουν δικαστικές αποφάσεις ιδιοκτητών που προσέφυγαν στην Δικαιοσύνη ,οι οποίες αποφάσεις δεν κοινοποιήθηκαν στους όμορους ιδιοκτήτες (εξ αιτίας της αδήλωτης ιδιοκτησίας)με αποτέλεσμα να απωλέσουν το δικαίωμα ένστασης εφ'όσον το επιθυμούσαν.7) Στα πολεοδομικά Γραφεία δεν μπορεί να εκδοθεί οικοδομική άδεια άδεια μικρής κλίμακας κλπ διότι αδυνατεί ο Δήμος να κταθέσει αντίγραφο Κτηματολογικού διαγράμματος λόγω μη δήλωσης του ακινήτου στο
ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ.
ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ο κος ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ δηλ από το 2017 που έστειλε το έγγραφο, γιατί  ημερομηνία λήξης της προθεσμίας είναι αρχές του 2019, να έχουν διορθωθεί και να έχουν δρομολογηθεί διαδικασίες δικαστικής αναγνώρισης και απόδοσης αυτών στον ΔΗΜΟ.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ  ΑΓΝΟΗΣΑΝ  ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ:ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜ.ΚΑΣΣΑΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ (ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ),ΣΙΩΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ,ΔΑΒΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ),ΣΤΑΜΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, ΚΛΠ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΑΣΑΝ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΗΛΩΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ: ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΒΑΛΗΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΒΑΓΙΩΝΑΚΗΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ,  ..ΚΛΠ,ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΩ ΗΞΕΡΑΝ.
ΚΑΙ........
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο κος ΜΑΔΗΣ ΙΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ  ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΑΡΑΓΕ , ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ , ΠΡΟΣΕΦΥΓΕ ΣΕ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΟΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟ.....ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ...ΚΑΙ..........
ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΣ   ΚΑΤΙ ΘΥΜΗΘΗΚΕ .......ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΗΜΕΡΑ  ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΗ......