Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ 9/2/2019.


Κοπή πίτας του Συλλόγου ΑΝΑ.Σ.Α. Γλυκών Νερών  - Παιανίας πραγματοποιήθηκε προχθές παρουσία μελών κ' φίλων του Συλλόγου.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου κα Χρυσούλα Σταμπέλου (ΙΑΤΡΟΣ)  ευχήθηκε σε όλους Καλή & Δημιουργική Χρονιά. Ευχαρίστησε τα Ιδρυτικά μέλη του Συλλόγου για την ενεργή τους συμμετοχή  στην προσπάθεια επίλυσης των σοβαρών προβλημάτων του τόπου μας και την προσπάθεια να βρεθούν οι υπαίτιοι Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι  οι οποίοι επί σειρά ετών με τις ενέργειες τους οδήγησαν τον τόπο και τους κατοίκους μας σε καθεστώς παρακμής και εγκατάλειψης.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου