Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η Πρόεδρος του Σωματείου ΑΝΑ.Σ.Α. Γλυκών Νερών -Παιανίας κα Χρυσούλα Σταμπέλου Ιατρός,κατέθεσε εχθές υπόμνημα στην Πολεοδομία Παλλήνης με αποδέκτη την Αρχιτεκτονική Επιτροπή , η οποία εξέτασε σήμερα το θέμα της έγκρισης ή μη της τοποθέτησης κεραίας κινητής τηλεφωνίας στην περιοχή του Αγίου Σάββα Γλυκών Νερών. Στο υπόμνημα λοιπόν αναφέρθηκαν οι επιπτώσεις που έχει στον ανθρώπινο οργανισμό η εκπομπή αυτής της ακτινοβολίας και ιδιαιτέρως μάλιστα πάνω στον παιδικό οργανισμό. Επίσης ιδιαίτερη μνεία έκανε για την αθροιστική ιδιότητα της ακτινοβολίας πάνω στον ανθρώπινο οργανισμό, έχοντας υπ´ όψιν ότι στην ίδια περιοχή και σε απόσταση πολύ μικρή απο την εν λόγω κεραία είναι τοποθετημένες και άλλες δύο.  Σήμερα μέλη του Σωματείου ανάμεσα στα οποία ήταν και ο κος ,Πολίτης Παύλος -πολιτικός Μηχανικός ο οποίος παρευρέθει  και συζήτησε με την Επιτροπή. Τελικά  αποφασίσθει να σταλεί η υπόθεση στην ΕΕΤΤ. Εντύπωση προκάλεσε το ότι ,κανένα  μέλος του ΔΣ του Δήμου μας, ούτε και ο Δήμαρχος παρευρέθει εκεί σε μία τόσο σημαντική για τον τόπο και τους κατοίκους υπόθεση. Αξίζει να σημειώσουμε ότι όλοι τους είχαν ενημερωθεί από την Πρόεδρο του Σωματείου. Ως Σωματείο υποσχόμεθα στους συμπολίτες μας ότι ο αγώνας θα συνεχιστεί όπου και αν παραπεμφθεί για αδειοδότηση η τοποθέτηση της κεραίας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου