Η
Πρόεδρος και όλα τα μέλη του Συλλόγου μας, καλούμε τον Δήμαρχο κον
Στάμου, και όλα τα μέλη του ΔΣ Παιανίας Γλυκών Νερών , όπως
παρουσιασθουν στην Παλλήνη ,ημέρα Τρίτη 19/2/19 και ώρα 9:00πμ, στη
Πολεοδομία στην οδο Φειδιππίδου 22, ενώπιον της Αρχιτεκτονικής
Επιτροπής όπου θα συζητηθεί και θα αποφασισθεί η τοποθέτηση ή μη κεραίας
κινητης τηλεφωνίας Vodafone μεγάλης ισχύος στην περιοχή Αγιου Σάββα.
Η παρουσία σας ειναι καταλυτική για την απόφαση της Επιτροπής.
Η παρουσία σας ειναι καταλυτική για την απόφαση της Επιτροπής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου